Sunday, January 10, 2010

Niat di hati... tapi hakikatnya..

niat di hati... aku nak mengasah skill menulis yang dah lama aku tinggalkan...
tapi hakikatnya tak banyak yang mampu aku coretkan....
aku sendiri tak paham kenapa susah sangat aku nak menulis ayat-ayat dalam blog aku ni...
bila aku baca blog kawan2... rasa macam excited jugak nak berkongsi cerita
tapi aku rasa aku sedar tentang satu perkara...

sebenarnya aku ni jenis manusia yang agak 'menyendiri' orangnya...
aku tak pandai nak berkongsi cerita....
senang cerita aku ni jenis yang agak perahsia....
susah senang, pahit manis aku lebih suka pendam dan simpan dalam hati...
aku lebih suka mendengar daripada bersuara....
mungkin itu sebabnya susah betul nak kucoretkan, walaupun sebaris ayat...

tapi... akan akan cuba untuk menzahirkan sebahagian rasa yang ada...

No comments: