Friday, March 19, 2010

DATING DI KL

Semalam..
aku dating ngan husband aku di sekitar KL..
sebenarnya dah lama jugak la x jalan-jalan berdua ni....
Kalau sekejap2 tu adalah..
tapi seharian tu mmg dah lama dah..
tapi sebenarnya bukan dating yg sebenarnya...
misi sebenar adalah menjelajah dari bank ke bank..
mula-mula ke Bank Negara.. ambik CCRIS report..
Alhamdullillah.. report ok...
Sebenarnya kami baru cuba nak apply loan rumah..
mungkin agak ketinggalan berbanding kwn2 yang lain..
tapi mcm yang pernah aku cakap..
rezki masing2 x sama..
Tapi aku harap misi aku untuk ada umah sendiri tu akan tercapai la...
So memang penat jugak la semalam..
kitorang ke KL naik LRT jer..
rasa macam zaman2 student pun ada...
So.. minggu ni dan minggu depan...
misi untuk memastikan loan umah approved...
sejak semalam ..
byk pegawai bank yg contact...
untuk set appointment dengan aku ni...
BEST BANK WIN..

No comments: