Monday, June 14, 2010

wayang kita....

kali terakhir aku tengok wayang, masa tengah sarat mengandung adib. tengah tunggu hari, husband aku bwk aku tgk wayang.. takut aku ngidam katanya, sebab sebelum tu dah byk kali aku ajak.. sib baik tak ter'beranak' kat dalam panggung tu... then selepas tu x de lagi wayang.. kalau ajak pun husband aku x nak.. habis2 dia akan beli vcd untuk aku.. sehingga la semalam..
kitorang dating berdua.. tengok movie.. itu pun setelah puas aku ajak.. itu pun sempena bithday dia.. kitorang amik cuti, untuk dating berdua.... layan 2 movie sekaligus... besat jugak jalan2 time orang lain tak cuti.. tak serabut sangat...

movie yg aku tgk semalam.. satu citer kecoh betul.. yg sangat membosankan... cerita komedi tapi aku x tau part mana yg aku nak gelak.. tak best.... tapi sebab aku agak patriotik orangnya.. so aku akan tgk jugak citer melayu..

movie kedua citer karate kid.. at least ok la jugak kan.. citer ni x la membosankan... terhibur jugak dibuatnya... ada pelbagai rasa didalamnya...

so semalam enjoy la sekejap sambil melupakan yang aku sebenarnya sangat byk keje... selumber je aku amik cuti.. reasonnya family matter.. memang family matter la kan..
sbb nak meraikan hubby ku..

No comments: