Monday, February 1, 2010

30 tahun

semalam genap 30 tahun usiaku
no cake & no celebration... sama macam aleysa
Dan aku pun tak mengharapkan untuk diraikan atau diberikan apa2
Apa yang lebih aku harapkan adalah..
Aku lebih tenang dan bahagia disamping orang2 tersayang..
Setiap orang tidak mempunya nasib dan rezeki yang sama..
buat kawan2 yang meraikan dan diraikan hari lahir mereka oleh insan yang disayangi..
aku tumpang gembira untuk mereka...

Ada orang dapat apa yang diimpikan
Ada orang dapat yang tidak dijangkakan
Ada yang dapat sekadar ucapan
Ada yang tidak memdapat apa2?
Tentu tidak...
kerana Yang Maha Esa memberikan kita apa yang kita perlukan
Aku bersyukur masih dapat bersama suami dan anak2 tersayang sehingga ke saat sini..
Inilah perberian dari Yang Maha Esa yang tidak ternilai harganya...
sampai bila... tiada jawapannya..

No comments: