Tuesday, February 23, 2010

kembali ke asalnya...

tekak masih lagi gatal2..
tapi suara aku dah kembali...
tapi belum boleh jerit2....
hari ni dah upload update terkini untuk salah satu system...
bila user happy kita pun happy...
walaupun kat opis ni aku sorang2 buat keje2 programmer ni..
aku tetap hepi...
kerja tanpa tekanan la katakan....
sebenarnya bukanla sebab keje aku kali ni lebih senang...
susah jugak kalau nak diikutkan..
sebab aku sorang kena buat dan maintain semua system ni...
tak de rujukan... x de bantuan...
me and pakcik google... :)
Tapi so far aku enjoy dan heppy....
thanx to my fren yg introduce aku dengan keje ni...
thanx to my bos n her wife yang percaya pada kebolehan aku ni...
tetapi...
sesekali.. teringat n terkenang my x-ops mate..
yang sama2 bersusah payah...
bila lagi dapat bersua yea..

No comments: