Sunday, February 21, 2010

Hilang Suara....

Minggu lepas..
Minggu yang amat penat tapi sangat mengujakan...
Sabtu Malam bertolak balik ke Kedah..
dah lama tak menjejakkan kaki aku ke kampung halaman tercinta..
Sampai sana .. kena perubahan cuaca..
Kedah sangat panas..
Hari Ahad aku terbaring sakit kepala...
anak2 aku demam dan selesema..
So x banyak aktiviti melainkan makan & lepak kat umah jer..
tetap tetap enjoy sbb dpt kumpul bersama family yg dah lama x jumpa...
Rabu malam khamis aku ngan adik2 buar rombongan gi main bowling kat pekan Alor Setar
2-2 anak aku yg x berapa chat tu pun aku angkut sekali...
kul 1 pagi lebih baru abis main...
sampai umah dah kul 2 pagi..
sib baik mak ngan ayah aku x bising.. :)
khamis petang bertolak balik Selangor..
sapai umah dah kul 12 lebih..
jumaat relaks jap..
Hari Sabtu..
bertolak ke Kuala Pilah...
ikut rombongan pengatin (saudara my hubby)
Hari Ahad petang baru balik semula ke umah..
Hari ini..
Bekerja semula...
Anak2 aku dah makin sihat sepenuhnya
Aku pula dah hilang suara..

No comments: