Thursday, May 6, 2010

Fahamilah Persaanku..

Tajuk macam gempak plak..
Sebenarnya tajuk buku yang aku dapat daripada PTS..
Fahamilah perasaanku.. 30 luahan persaan suami...
terima kasih JJ sebab bgtau aku psl promosi PTS untuk buku percuma ni..
terima kasih jugak untuk genny yang update JJ
walaupun x byk follower, dapat jugak buku percuma.. Alhamdulillah..
Tak sabar nak baca buku ni..
dah lama aku x beli buku2 mcm ni...
lepas ni kena start balik beli buku2 ni...
sejak sibuk ngan anak2, nak luangkan masa untuk baca buku pun payah..
mungkin semua tu alasan..
atau aku yang x pandai atur masa...
teringat plak zaman sekolah rendah ada buku rekod bacaan..
kena buat summary setiap buku yang dibaca..
sapa paling byk dapat hadiah..
mungkin aku kena buat buku rekod macam tu..
untuk merangsang diri sendiri untuk lebih membaca...

No comments: